Frequently Asked Questions

back home

Waar wordt het 3x 4x  Oney-account voor gebruikt?

Hiermee heeft u toegang tot de geschiedenis van uw aankopen, kunt u uw betaalmethodes voor lopende contracten wijzigen en uw communicatievoorkeuren beheren. Daarnaast kunt u inloggen op uw account om sneller te navigeren.

Uw persoonsgegevens en betaalmethode worden veilig opgeslagen.

Is de 3x 4x Oney-account gratis?

Dat klopt! Hij staat tot uw beschikking om u te helpen en u tijd te besparen!

Waar kan ik mijn 3x 4x Oney-account gebruiken?

U kunt uw 3x 4x  Oney-account bij al onze handelspartners gebruiken wanneer u een aankoop doet met de Oney-betaaloplossing. U heeft toegang tot uw accountbeheer via www.oney. nl door rechtsboven op “Klantenzone” te klikken.

Hoe kan ik me abonneren op het 3x 4x Oney-formulier met de bankkaart als betaalmethode?

U dient in het bezit te zijn van een creditcard van het Visa- of Mastercardnetwerk uitgegeven door een Nederlandse bank. De geldigheidsdatum moet 2 maanden langer zijn dan de duur van de gekozen financiering.

De volgende kaarten worden niet geaccepteerd: kaarten met systematische autorisatie zoals Mastercard Maestro, Visa Electron, Maestro, e-card, virtuele kaarten, prepaid betaalkaarten, Debit Visa, Debit Mastercard ….

Kan ik meerdere 3x 4x Oney tegelijk hebben?

Ja, u kunt profiteren van meerdere 3x 4x Oney tegelijkertijd op een of meer partner-websites, binnen de grenzen van de acceptatiecriteria.

Als mijn bestelling wordt geannuleerd, hoe word ik dan terugbetaald en binnen welke termijn?

Alle afgeschreven bedragen worden door Oney teruggestort via de door u gebruikte betaalmethode. Maandelijkse betalingen worden binnen maximaal 30 dagen terugbetaald. Als de annulering betrekking heeft op één van meerdere aankopen, wordt uw terugbetalingsschema berekend vanaf de laatste maandelijkse betaling.

Kan ik een e-card gebruiken om mijn 3x 4x Oney aan te maken?

Nee, Oney accepteert alleen creditcards van het Visa- of Mastercardnetwerk, dus u kunt geen e-card gebruiken om uw 3x 4x Oney aan te maken.

Wat moet ik doen als mijn creditcard is verlopen?

U kunt uw betaalmethodes op elk gewenst moment bijwerken in de Klantenzone. Oney stuurt u een e-mail om u op de hoogte te stellen van het einde van de geldigheid van uw creditcard en u wordt uitgenodigd om uw bankgegevens rechtstreeks in uw Klantenzone bij te werken.

Hoe lang duurt het om een terugbetaling voor het product te krijgen en hoe wordt ik terugbetaald?

Als onderdeel van een retourzending of herroeping wordt u terugbetaald via de door u gebruikte betaalmethode. De verkoper zal, na het controleren van de geretourneerde goederen, Oney vragen om een terugbetaling aan u te doen. Dit gebeurt binnen maximaal 30 dagen. Controleer met de verkoper of uw verzoek naar Oney is verzonden.

Wat als ik een probleem heb met mijn bestelling?

U moet rechtstreeks contact opnemen met de verkoper.

Wat als ik geen levering heb ontvangen?

De verkoper is verantwoordelijk voor de levering van uw product(en), u moet contact met hem opnemen voor het traceren van een bestelling.

Wat als ik een geschil heb met de verkoper?

In het geval van een geschil met de verkoper, nodigt Oney u uit om rechtstreeks contact met hem op te nemen om het geschil te beslechten. Afhankelijk van de situatie kan de verkoper alle acties ondernemen om de betwiste bestelling te annuleren of gedeeltelijk terug te betalen.

Hoe annuleer ik mijn 3x 4x Oney?

Na acceptatie van uw 3x 4x Oney heeft u 14 dagen de tijd om zich terug te trekken in overeenstemming met de algemene voorwaarden. In dit geval wordt u uitgenodigd de goederen terug te sturen naar de verkoper of om contact op te nemen met de verkoper om via een ander betaalmiddel te betalen. Naar aanleiding van deze nieuwe regelgeving zal de verkoper uw 3x 4x Oney volledig annuleren en krijgt u de reeds betaalde bedragen binnen maximaal 30 dagen terugbetaald. Na 14 dagen is het herroepen van de 3x 4x Oney niet meer mogelijk. Desalniettemin kunt u op elk moment een volledige of gedeeltelijke terugbetaling doen van de resterende bedragen door in te loggen in uw Klantenzone

Wie kan Oney 3x 4x gebruiken?

De voorwaarden zijn als volgt: meerderjarig zijn, inwoner van Nederland zijn en in Nederland de levering ontvangen, in het bezit zijn van een in aanmerking komende betaalmethode van een Nederlandse bankinstelling

Waarom werd mijn verzoek voor een 3x 4x Oney niet geaccepteerd?

Dit betekent dat aan één van de voorwaarden voor het gebruik van de 3x 4x Oney niet is voldaan. Oney behoudt zich het recht voor de afwijzing van uw verzoek voor een 3x 4x Oney niet toe te lichten. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de klantenservice klantenservice@nl.oney.com.

Wanneer vinden de verschillende betalingen plaats?

De eerste betaling vindt plaats op de dag van bevestiging door de verkoper van de verzending van uw goederen. Daarna vinden de betalingen elke 30 dagen plaats vanaf de bevestiging van de verzending van uw goederen.

Kan ik mijn huidige betaalmethode van 3x 4x Oney wijzigen?

Ja. U kunt uw bankgegevens rechtstreeks in uw Klantenzone bijwerken. Het is mogelijk meerdere betaalmethodes te registreren en uw gewenste betaalmethode te bepalen.

Wat gebeurt er als ik te laat betaal?

In het geval van een mislukte afschrijving op uw betaalmiddel dat overeenkomt met uw bestelling en zonder wijziging van uw betaalmiddel, wordt deze maandelijkse betaling in de volgende dagen automatisch opnieuw uitgevoerd.

Wat gebeurt er als een van mijn betalingen wordt geweigerd?

U ontvangt per e-mail een bericht waarin u wordt uitgenodigd uw bankrekening aan te vullen of uw betaalmethode in uw Klantenzone te wijzigen. Als u problemen heeft met de betaalmethode die u tijdens het bestellen heeft gebruikt, kunt u inloggen op uw Oney-klantenzone om een nieuwe betaalmethode te registreren of rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@nl.oney.com.

Kan ik de betaaldatum wijzigen?

Nee, dat is niet mogelijk. Betalingen worden elke 30 dagen uitgevoerd totdat uw 3x 4x Oney verloopt.

Hoe krijg ik toegang tot en wijzig ik mijn persoonsgegevens?

Op elk moment heeft u in uw Klantenzone toegang tot uw persoonsgegevens en uw betaalgegevens. U kunt deze gegevens inzien, bijwerken of verwijderen.

Ik ben het wachtwoord van mijn 3x 4x Oney-account kwijt, wat moet ik doen?

U heeft de mogelijkheid een reset van uw wachtwoord aan te vragen door op de inlogknop voor uw Klantenzone te drukken en vervolgens op de knop vergeten wachtwoord.